Sommar 2013 part 3


Det är lite intressant när jag väljer bilder. Det sker någon liten konflikt i väljandet mellan något som jag skulle kalla bra bilder och bilder som betyder saker för mig, de som får mig att minnas något starkt till exempel. Det är inte alltid samma sak direkt och det kan vara små saker också som att fånga någons leende även om bilden i övrigt inte är så speciell. Det finns bilder på min mobil från i sommar som i några fall betyder ännu mer för mig än de som postats här, men inte sällan mer som minnesanteckningar snarare än foton. Sen vill jag kanske behålla några för mig själv också, vissa minnen är ens egna privata och vissa bara att dela med de allra närmaste. 

Nu är det mer eller mindre slut på Gotlandsbilder för den här gången. Det kommer dock snart fler från sommaren, från pappas födelsedag och några andra bilder från ljuvliga norrland.

Dessa är också tagna med min Canon 60D och alla med ett Tamron 17-50 2.8. 




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar